Digital Workspace
Jouw werkplek, jouw manier van werken
De innovatieve, digitale werkplek voor jouw organisatie
De Digital Workspace biedt innovatieve, digitale werkplekken voor jouw medewerkers om optimaal te kunnen samenwerken en communiceren. Altijd, overal en veilig. De werkwijze van de gebruiker staat altijd centraal. Als organisatie faciliteer je je medewerkers met een online werkplek, waarmee ze kunnen werken zoals zij dat prettig vinden.
Veilig en gemakkelijk samenwerken
De Digital Workspace heeft één hoofddoel: veilig en gemakkelijk samenwerken, communiceren en bestanden delen in een online werkomgeving. Via een centrale portal kom je in je digitale werkplek, waarin je alle voor jou relevante data en applicaties vindt. Denk aan: SaaS-applicaties, webapplicaties, applicaties vanuit een Citrix werkplek, applicaties vanuit een Microsoft RDS werkplek en lokale applicaties.
Het werkt altijd en overal
De Digital Workspace is een volledig browser-based werkplek online en werkt op alle typen apparaten met een recente browser en een stabiele internetverbinding. Je kunt je digitale werkplek gebruiken op een smartphone, tablet of notebook. Voor een optimale werkplekbeleving past de interface zich aan je device aan; responsive & context aware.
Opgebouwd rondom Microsoft 365
De Digital Workspace biedt een zorgvuldig afgestemde online werkplek die bestaat uit een combinatie van alle functionaliteiten en oplossingen, die je nodig hebt om je werk makkelijk en veilig te doen. De Digital Workspace is opgebouwd rondom het Microsoft 365 portfolio en dat vullen we aan met functionaliteiten rondom device management, digitale werkplekcoach, online portal, dataopslag en Teams-calling.
Self-service portal, servicedesk en WorkplaceBuddy
In de self-service portal van je digitale werkplek regel je eenvoudig veel zelf. Denk aan het aanvragen van applicaties, het aanpassen van je wachtwoord of toegang tot data aanvragen. Maar ook niet IT-gerelateerde zaken, zoals het laten repareren van je smartphone. Kom je er niet uit, dan staat we voor je klaar.
Jouw applicaties. Altijd en overal beschikbaar vanuit de cloud.
Binnen de Digital Workspace van Esprit ICT maken je medewerkers gebruik van een veelheid aan applicaties. Welke dat zijn, hangt af van de branche waarin je werkzaam bent en de werkwijze van je medewerkers. Wij zorgen voor een high-performance platform, zodat de benodigde applicaties overal en altijd beschikbaar zijn. Ongeacht of ze legacy, SaaS of on-premises zijn.
Private, public en hybride clouds
Voor het beschikbaar stellen van applicaties, zetten we zowel private, public als hybride clouds in. Daar bovenop leveren we technische beheerdiensten die functionaliteiten mogelijk maken als: ontsluiten en beveiligen, automatisch uitrollen van werkplekken, capacity management, monitoring, databasebeheer en third party management.
Al deze zaken vinden plaats op de achtergrond, zonder dat je medewerkers er iets van merken. Zij willen immers gewoon optimaal kunnen samenwerken en communiceren in hun online werkomgeving. Ook als er applicaties in de backend wijzigen, heeft dit minimale impact.
Een uniforme en eenvoudige architectuur
Een belangrijk voordeel van de architectuur voor de digitale werkplek is dat we alle type platformen eenvoudig en veilig kunnen ontsluiten. Je gaat dus direct aan de slag met je digitale werkplek, zonder na te hoeven denken over de achterliggende infrastructuur en applicaties. We bieden alle applicaties op uniforme en eenvoudige manier aan in de Digital Workspace, ongeacht waar de applicatie vandaan komt.
van de Digital Workspace
De allerbeste ICT-professionals voor jouw digitale werkomgeving
Met onze Digital Workspace kies je ook voor de allerbeste ICT-professionals. Zowel voor de inrichting van je digitale werkplek als voor het onderhoud, beheer en support. Je hoeft dus niet zelf te investeren in het opleiden en behouden van eigen ICT-professionals.
Flexibel meebewegen met je organisatie, branche en business
Als je organisatie ineens een groeispurt doormaakt of juist tegenvallers ervaart, beweegt de Digital Workspace flexibel mee. Afhankelijk van je behoeften schaal je het aantal ICT-werkplekken en functionaliteiten snel en eenvoudig op en af. Je blijft altijd flexibel en betaalt nooit te veel.
Bespaar tijd, kosten én kopzorgen
Kies voor de digitale werkomgeving van Esprit ICT en richt je volledig op jullie kernactiviteiten. Je hebt geen omkijken naar het beheer van je ICT-werkplekken. Dat wordt gewoon goed voor je geregeld. Maak je ook qua kosten geen zorgen; je betaalt alleen voor wat je afneemt. Je kunt maandelijks flexibel op- en afschalen, afhankelijk van de capaciteitsbehoefte.
Creëer meer ruimte en rust
Met de Digital Workspace kunnen je eigen ICT-medewerkers zich maximaal focussen op alle andere belangrijke ICT-vraagstukken en -projecten. De contractueel vastgelegde prestatie- en kwaliteitsafspraken zorgen voor rust. Iedereen is verzekerd van een optimaal functionerende ICT-werkplek en de benodigde ondersteuning als het nodig is. Meer werkplezier en betere prestaties!
Speel in op nieuwe ontwikkelingen
Je werkt samen met een gepassioneerde partner die helemaal thuis is in het digitale speelveld en boven op de trends zit. Door samenwerking met Microsoft, Apple, HP, Citrix etc. zijn we altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, devices, applicaties, oplossingen en diensten. En waar nodig maken we ze onderdeel van jouw digitale werkomgeving.
Maak gebruik van proactieve monitoring
Proactieve monitoring is standaard onderdeel van de Digital Workspace. De beschikbaarheid en feilloze werking van je werkplekken wordt 24/7 gemonitord. Als iets niet optimaal functioneert, verhelpen we dit vaak al voordat je medewerkers het in de gaten hebben. Alles is gericht op continuïteit en optimale beschikbaarheid van je ICT-werkplekken.