Unified Communications
Beter bereikbaar, efficiënter samenwerken en meer productiviteit
Optimale bereikbaarheid blijft cruciaal voor bedrijven en instellingen
Unified Communications is een verzamelnaam voor de integratie van communicatiediensten, zoals spraak (telefonie), instant-messaging (chat), agenda, e-mail, collaboration-diensten, video-en webconferencing en presence. Met Unified Communications werk je beter samen en verhoog je de productiviteit.
Eén geïntegreerd platform
Met Unified Communications (UC) ben je op verschillende apparaten via verschillende diensten bereikbaar. Je kunt eenvoudig bestanden delen en samenwerken en collega’s zien real-time of je beschikbaar/bereikbaar bent. Met UC komen alle gekozen communicatiekanalen en -middelen samen in één geïntegreerd platform. Precies zoals het werkt in onze Digital Workspace.
&Collaboration
De mogelijkheden van UC zijn eindeloos: voice (mobiel/vast), videobellen, instant messaging, e-mail, agenda, presence, schermen en documenten delen. En door de telefooncentrale en IT-infrastructuur te integreren, communiceer je gemakkelijk, flexibel en virtueel via het door jou gekozen device. Maar omdat je ook optimaal wilt samenwerken, zie je steeds vaker de letter C toegevoegd: UC&C. De laatste C staat voor collaboration. Door de integratie van alle functionaliteiten op het gebied van communicatie én samenwerking, beschik je altijd en overal over je applicaties en bestanden.
Sneller, efficiënter en goedkoper
Met Unified Communications communiceren je medewerkers op de wijze en met het device van hun voorkeur. Je zult zien dat dit tot een hogere productiviteit leidt én tot meer gebruikerstevredenheid. Communiceren én samenwerken (documenten of informatie raadplegen en delen) komen met UC op efficiënte wijze samen. Hierdoor kunnen je medewerkers klanten, burgers en patiënten/cliënten sneller en beter helpen. Je kunt kiezen tussen betalen naar gebruik, waardoor je flexibel kunt op- en afschalen, of vooraf investeren met lagere terugkerende kosten en meer financiële zekerheid op de lange termijn.
Unified Communications maakt samenwerken efficiënter, succesvoller en leuker voor je medewerkers
Unified Communications is een moderne en veelomvattend thema. UC wordt ingezet door organisaties die medewerkers eenvoudig en efficiënt willen laten samenwerken. Denk aan communiceren en bestanden delen.
De implementatie van je Unified Communications-oplossing kan stapsgewijs plaatsvinden, helemaal in je eigen tempo. Onze oplossingen zijn uitstekend te combineren met je huidige telefonie- en communicatieoplossingen, ongeacht je provider én passend binnen je huidige (internationale) nummerplan.
Unified Communications is optioneel te combineren met omnichannel contactcenter- en CRM-integratie. Mocht de gekozen UC-oplossing tijdelijk door een incident niet beschikbaar zijn, voorzien we je organisatie van een calamiteitenroutering. De support is op maat en we besteden de juiste aandacht aan gebruikersadoptie. Want een succesvolle UC-oplossing is pas succesvol als deze de bereikbaarheid van jouw organisatie optimaal faciliteert.
Unified Communications
Efficiënter en schaalbaar bellen met Cloudtelefonie
Om te bellen heb je geen ‘vaste’ telefooncentrale meer nodig. Bellen in de cloud, zowel vast als mobiel, is efficiënt en schaalbaar. En omdat je geen lokale infrastructuur gebruikt, hoef je je geen zorgen te maken over het onderhoud en beheer. Wel zo makkelijk.
Flexibele en schaalbare UC services
Bellen kan op vele manieren; vast, mobiel, geïntegreerd, VoIP en video. En wat je ook kiest, je UC-oplossing kun je als flexibele en schaalbare dienst afnemen. Dat zorgt voor veel extra functionaliteit, vaak ook nog eens tegen lagere kosten.
Geen privé/zakelijk discussies dankzij Teams-bellen
Met onze moderne UC-oplossingen centraliseer je alle communicatie, inclusief bellen naar externe nummers vanaf elk device, in de door jouw gekozen UC-omgeving. Je medewerkers hebben geen aparte smartphones meer nodig voor privé en zakelijk. Ook het declareren van telefoonkosten behoort hiermee tot het verleden.
Ook voor on-premise telefonie
Ondanks alle mogelijkheden van de cloud, zijn er nog steeds redenen om voor een vaste telefooncentrale op locatie (PABX) te kiezen. Deze kunnen we plaatsen in je eigen datacenter. Met een telefooncentrale ben je niet afhankelijk van de beschikbaarheid van internet en kies je voor maximale security. Vandaar dat veel overheidsinstellingen en ziekenhuizen (voor alarmering) hiervoor kiezen.