Spring naar content

Unified Communications

Beter bereikbaar, efficiënter samenwerken en meer productiviteit

Optimale bereikbaarheid blijft cruciaal voor bedrijven en instellingen

Unified Communications is een verzamelnaam voor de integratie van communicatiediensten, zoals spraak (telefonie), instant-messaging (chat), agenda, e-mail, collaboration-diensten, video-en webconferencing en presence. Met Unified Communications werk je beter samen en verhoog je de productiviteit.

Eén geïntegreerd platform
Met Unified Communications (UC) ben je op verschillende apparaten via verschillende diensten bereikbaar. Je kunt eenvoudig bestanden delen en samenwerken en collega’s zien real-time of je beschikbaar/bereikbaar bent. Met UC komen alle gekozen communicatiekanalen en -middelen samen in één geïntegreerd platform. Precies zoals het werkt in onze Digital Workspace.

&Collaboration
De mogelijkheden van UC zijn eindeloos: voice (mobiel/vast), videobellen, instant messaging, e-mail, agenda, presence, schermen en documenten delen. En door de telefooncentrale en IT-infrastructuur te integreren, communiceer je gemakkelijk, flexibel en virtueel via het door jou gekozen device. Maar omdat je ook optimaal wilt samenwerken, zie je steeds vaker de letter C toegevoegd: UC&C. De laatste C staat voor collaboration. Door de integratie van alle functionaliteiten op het gebied van communicatie én samenwerking, beschik je altijd en overal over je applicaties en bestanden.

Sneller, efficiënter en goedkoper
Met Unified Communications communiceren je medewerkers op de wijze en met het device van hun voorkeur. Je zult zien dat dit tot een hogere productiviteit leidt én tot meer gebruikerstevredenheid. Communiceren én samenwerken (documenten of informatie raadplegen en delen) komen met UC op efficiënte wijze samen. Hierdoor kunnen je medewerkers klanten, burgers en patiënten/cliënten sneller en beter helpen. Je kunt kiezen tussen betalen naar gebruik, waardoor je flexibel kunt op- en afschalen, of vooraf investeren met lagere terugkerende kosten en meer financiële zekerheid op de lange termijn.

Onze partners in Unified Communications

Bekijk al onze partners
Unified Communications
70%
van de bedrijven gebruikt UC-oplossingen om samenwerking & efficiëntie te verbeteren
east

Unified Communications maakt samenwerken efficiënter, succesvoller en leuker voor je medewerkers

Unified Communications is een moderne en veelomvattend thema. UC wordt ingezet door organisaties die medewerkers eenvoudig en efficiënt willen laten samenwerken. Denk aan communiceren en bestanden delen.

De implementatie van je Unified Communications-oplossing kan stapsgewijs plaatsvinden, helemaal in je eigen tempo. Onze oplossingen zijn uitstekend te combineren met je huidige telefonie- en communicatieoplossingen, ongeacht je provider én passend binnen je huidige (internationale) nummerplan.

Unified Communications is optioneel te combineren met omnichannel contactcenter- en CRM-integratie. Mocht de gekozen UC-oplossing tijdelijk door een incident niet beschikbaar zijn, voorzien we je organisatie van een calamiteitenroutering. De support is op maat en we besteden de juiste aandacht aan gebruikersadoptie. Want een succesvolle UC-oplossing is pas succesvol als deze de bereikbaarheid van jouw organisatie optimaal faciliteert.

De voordelen van

Unified Communications

drag_pan
Efficiënter en schaalbaar bellen met Cloudtelefonie

Om te bellen heb je geen ‘vaste’ telefooncentrale meer nodig. Bellen in de cloud, zowel vast als mobiel, is efficiënt en schaalbaar. En omdat je geen lokale infrastructuur gebruikt, hoef je je geen zorgen te maken over het onderhoud en beheer. Wel zo makkelijk.

call_log
Flexibele en schaalbare UC services

Bellen kan op vele manieren; vast, mobiel, geïntegreerd, VoIP en video. En wat je ook kiest, je UC-oplossing kun je als flexibele en schaalbare dienst afnemen. Dat zorgt voor veel extra functionaliteit, vaak ook nog eens tegen lagere kosten.

contact_phone
Geen privé/zakelijk discussies dankzij Teams-bellen

Met onze moderne UC-oplossingen centraliseer je alle communicatie, inclusief bellen naar externe nummers vanaf elk device, in de door jouw gekozen UC-omgeving. Je medewerkers hebben geen aparte smartphones meer nodig voor privé en zakelijk. Ook het declareren van telefoonkosten behoort hiermee tot het verleden.

screen_lock_landscape
Ook voor on-premise telefonie

Ondanks alle mogelijkheden van de cloud, zijn er nog steeds redenen om voor een vaste telefooncentrale op locatie (PABX) te kiezen. Deze kunnen we plaatsen in je eigen datacenter. Met een telefooncentrale ben je niet afhankelijk van de beschikbaarheid van internet en kies je voor maximale security. Vandaar dat veel overheidsinstellingen en ziekenhuizen (voor alarmering) hiervoor kiezen.

Onze adviseurs staan altijd voor je klaar!

Ontdek hoe onze ICT-oplossingen jouw bedrijf kunnen transformeren. Vraag nu een vrijblijvend adviesgesprek aan en blijf de concurrentie een stap voor.

Adviesgesprek aanvragen