Mobiel & Hosted telefonie
Effectief communiceren op de manier die jij graag wilt
Optimale bereikbaarheid blijft cruciaal voor bedrijven en instellingen
Vast, mobiel, geïntegreerd, VoIP, cloud; bellen kan op vele manieren. En daarbij zit je tegenwoordig nergens meer aan vast omdat je je telefonie ook als flexibele en schaalbare dienst kunt afnemen. Extra functionaliteit en lagere kosten! Maar zaak is wel dat je alles goed beheert: devices, abonnementen, gebruik én verbruik.
Nieuwe telefoniebehoeften
Esprit ICT is jouw partner op het gebied van zakelijke telefonie. Samen vinden we de juiste telefonie-oplossing voor jouw specifieke situatie. Wij snappen dat bereikbaarheid van medewerkers en afdelingen cruciaal is. Toch zien we dat veel bedrijven en instellingen moeite hebben met het efficiënt inrichten van hun communicatiekanalen. Dat is mede te danken aan de opkomst van thuiswerken, hybride werken en flexibele arbeidstijden. Zakelijke telefonie-oplossingen moeten daardoor flexibel kunnen meebewegen. Ook het scheiden van werk- en privéverkeer wordt steeds belangijker.
Telefonie binnen de Digital Workspace
Ook binnen de Digital Workspace speelt zakelijke telefonie – van vast tot en met cloudtelefonie – een cruciale rol. Wij hebben ervoor gekozen om telefonie-oplossingen te leveren van de gerenommeerde providers KPN, Vodafone en Odido. Denk aan traditionele diensten, zoals vaste lijnen en verbindingen, die we koppelen met bestaande telefooncentrales en andere apparatuur. Ook helpen we je met betrouwbare oplossingen voor cloudtelefonie en vast/mobiel-integratie.
Van Teams Calling tot 5G
Natuurlijk zijn we ook je partner voor de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van zakelijke telefonie. Denk bijvoorbeeld aan bellen via Microsoft Teams, kortweg Teams Calling, en de uitrol van 5G. Met 5G wordt internet/data steeds betaalbaarder, zowel mobiel als vast. Daarmee worden ook de mogelijkheden van bijvoorbeeld Internet of Things en Artificial Intelligence steeds gewilder en waardevoller.
De belangrijke rol van security en BYOD/CYOD bij zakelijke telefonie
Security is cruciaal bij alle bestaande en toekomstige zakelijke telefonie-oplossingen. Zakelijke telefonie kan over het internet, maar wij leveren deze dienst bij voorkeur via een beveiligde verbinding. Dit biedt niet alleen belangrijke security-voordelen, maar het komt vaak ook ten goede aan de kwaliteit van je zakelijke telefonie.
Ook rondom Bring Your Own Device (BYOD) en Choose Your Own Device (CYOD) is security zeer belangrijk. Medewerkers willen immers met hun persoonlijke devices toegang tot het netwerk en data van je organisatie. Wij adviseren je over wat er allemaal moet gebeuren en waar je aan moet denken als je je medewerkers zelf hun devices laat kiezen of meebrengen.
Indoor dekkingsoplossingen
De ontwikkeling van mobiele netwerken gaat onverminderd door. Daarmee kun je steeds hogere snelheden en een betere signaalontvangst ervaren. Maar helaas niet overal en altijd. Zo kan de constructie en gebruikte materialen van je kantoorpand in de weg zitten. Ervaar je deze problemen? Wij helpen je met een krachtige indoor dekkingsoplossing.
Adoptie, service en support
Sommige zakelijke telefonie-oplossingen vragen om een adoptieplan. Zeker als de nieuwe manier van werken écht anders is. Wij helpen je met een adoptieplan en we trainen je medewerkers om ze alle voordelen te laten inzien en ervaren. Succes gegarandeerd! Na implementatie van je zakelijke telefonie-oplossing kun je rekenen op onze servicedesk en supportafdeling.
van de Digital Workspace
De allerbeste ICT-professionals voor jouw digitale werkomgeving
Met onze Digital Workspace kies je ook voor de allerbeste ICT-professionals. Zowel voor de inrichting van je digitale werkplek als voor het onderhoud, beheer en support. Je hoeft dus niet zelf te investeren in het opleiden en behouden van eigen ICT-professionals.
Flexibel meebewegen met je organisatie, branche en business
Als je organisatie ineens een groeispurt doormaakt of juist tegenvallers ervaart, beweegt de Digital Workspace flexibel mee. Afhankelijk van je behoeften schaal je het aantal ICT-werkplekken en functionaliteiten snel en eenvoudig op en af. Je blijft altijd flexibel en betaalt nooit te veel.
Bespaar veel tijd, kosten én kopzorgen
Kies voor de digitale werkomgeving van Esprit ICT en richt je volledig op jullie kernactiviteiten. Je hebt geen omkijken naar het beheer van je ICT-werkplekken. Dat wordt gewoon goed voor je geregeld. Maak je ook qua kosten geen zorgen; je betaalt alleen voor wat je afneemt. Je kunt maandelijks flexibel op- en afschalen, afhankelijk van de capaciteitsbehoefte.
Creëer ruimte en rust met een digitale werkomgeving
Met de Digital Workspace kunnen je eigen ICT-medewerkers zich maximaal focussen op alle andere belangrijke ICT-vraagstukken en -projecten. De contractueel vastgelegde prestatie- en kwaliteitsafspraken zorgen voor rust. Iedereen is verzekerd van een optimaal functionerende ICT-werkplek en de benodigde ondersteuning als het nodig is. Meer werkplezier en betere prestaties!
Altijd up-to-date ICT-kennis, eenvoudig inspelen op nieuwe ontwikkelingen
Je werkt samen met een gepassioneerde partner die helemaal thuis is in het digitale speelveld en boven op de trends zit. Door samenwerking met Microsoft, Apple, HP, Citrix etc. zijn we altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, devices, applicaties, oplossingen en diensten. En waar nodig maken we ze onderdeel van jouw digitale werkomgeving.
Maak gebruik van proactieve monitoring
Proactieve monitoring is standaard onderdeel van de Digital Workspace. De beschikbaarheid en feilloze werking van je werkplekken wordt 24/7 gemonitord. Als iets niet optimaal functioneert, verhelpen we dit vaak al voordat je medewerkers het in de gaten hebben. Alles is gericht op continuïteit en optimale beschikbaarheid van je ICT-werkplekken.