Spring naar content

Microsoft

Partner

Partner van Microsoft

Als partner van Microsoft kun je zonder omwegen altijd bij ons terecht voor je Microsoft-licenties en -producten. Maar we gaan nog een paar stappen verder en werken ook écht samen met Microsoft. Waar mogelijk versterken we elkaar en helpen we jou als gezamenlijke klant vooruit. Als Microsoft-partner bieden we je uitgebreide supportmogelijkheden met versnelde response- en oplostijden.

Wat houdt het partnership precies in?

Het Microsoft-partnership bestaat uit een aantal onderdelen:

Cloud Solution Provider, CSP Tier-1
Als CSP Tier-1 kopen wij rechtsreeks voor jou in bij Microsoft. Dat betekent dat wij Microsoft producten en diensten aanbieden tegen aantrekkelijke tarieven en we deze ook rechtstreeks aan je mogen factureren.

Advanced Support for Parters
Met deze aanvulling op ons partnership krijgen wij eerder toegang tot en toelichting op nieuwe producten en ontwikkelingen. Ook worden we eerder geholpen bij supporttickets binnen Microsoft. Dat is handig voor jouw medewerkers. Bovendien zijn een aantal consultancy-uren vanuit Microsoft voor onze projecten inbegrepen.

Partner van Microsoft
Partner van Microsoft

De voordelen van ons Microsoft-partnership voor jou op een rij:

savings
Sneller én goedkoper

Directe inkoop bij Microsoft.

support_agent
Support

Aanvullende support op alle cloud-gerelateerde Microsoft-diensten.

cognition_2
Kennis

Hoogwaardige, erkende kennis en kunde beschikbaar.

partner_exchange
Samenwerking

Samenwerking met Microsoft in commerciële trajecten.

new_releases
Vernieuwend

Vroege toegang tot nieuwe producten en diensten.

school
Microsoft Learn

Ongelimiteerde toegang tot Microsoft Learn voor ons team om jou beter te helpen.

Onze statussen

Ontdek de veelzijdige mogelijkheden van onze uitgebreide reeks ICT-oplossingen die speciaal zijn ontworpen om jouw bedrijf te transformeren. Benieuwd hoe Esprit ICT jouw bedrijf kan helpen? Vraag nu een vrijblijvend adviesgesprek aan en blijf de concurrentie een stap voor.

Let op: onze vestiging in Breda kampt op dit moment met een stroomstoring waardoor deze telefonisch onbereikbaar is. De verwachting is dat de storing tot ongeveer 10:30 duurt en we daarna weer gewoon bereikbaar zijn. Excuses voor het ongemak!