
Whitepaper: De Esprit ICT Digital Workspace: Alles wat je wilt weten
Thuiswerken of werken op een andere locatie dan (uitsluitend) op kantoor is de afgelopen tijd de norm geworden; het nieuwe normaal. Maar wat komt er allemaal kijken bij het inrichten van een digital workspace? Wat zijn de voor- en nadelen? En waar moet je allemaal op letten? Bij Esprit ICT bepaalt de werkwijze van je medewerkers hoe hun digitale werkplek eruit ziet. Een zorgprofessional gebruikt immers andere programma’s, data en devices dan een monteur of een administratief medewerker. De Digital Workspace geeft je precies de juiste werkplek en communicatiemiddelen om te werken, zoals jij het wilt. Wij helpen jou en je team om succesvol (samen) te werken binnen de Digital Workspace.
"*" geeft vereiste velden aan
Start vandaag nog!
Ontdek de veelzijdige mogelijkheden van onze uitgebreide reeks ICT-oplossingen die speciaal zijn ontworpen om jouw bedrijf te transformeren. Benieuwd hoe Esprit ICT jouw bedrijf kan helpen? Vraag nu een vrijblijvend adviesgesprek aan en blijf de concurrentie een stap voor.