Spring naar content
Whitepaper: De Esprit ICT Digital Workspace: Alles wat je wilt weten
Inhoud
Esprit ICT Digitale Workspace
De Digitale Workspace nader bekeken
Alle aandacht voor gebruikersadoptie
Datum
17 november 2021

Whitepaper: De Esprit ICT Digital Workspace: Alles wat je wilt weten

Thuiswerken of werken op een andere locatie dan (uitsluitend) op kantoor is de afgelopen tijd de norm geworden; het nieuwe normaal. Maar wat komt er allemaal kijken bij het inrichten van een digital workspace? Wat zijn de voor- en nadelen? En waar moet je allemaal op letten? Bij Esprit ICT bepaalt de werkwijze van je medewerkers hoe hun digitale werkplek eruit ziet. Een zorgprofessional gebruikt immers andere programma’s, data en devices dan een monteur of een administratief medewerker. De Digital Workspace geeft je precies de juiste werkplek en communicatiemiddelen om te werken, zoals jij het wilt. Wij helpen jou en je team om succesvol (samen) te werken binnen de Digital Workspace.

"*" geeft vereiste velden aan

Hiermee erken je de Privacyverklaring te hebben gelezen en ga je akkoord met verwerking van de ingevulde gegevens in overeenstemming met de Privacyverklaring.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontdek de veelzijdige mogelijkheden van onze uitgebreide reeks ICT-oplossingen die speciaal zijn ontworpen om jouw bedrijf te transformeren. Benieuwd hoe Esprit ICT jouw bedrijf kan helpen? Vraag nu een vrijblijvend adviesgesprek aan en blijf de concurrentie een stap voor.

Let op: onze vestiging in Breda kampt op dit moment met een stroomstoring waardoor deze telefonisch onbereikbaar is. De verwachting is dat de storing tot ongeveer 10:30 duurt en we daarna weer gewoon bereikbaar zijn. Excuses voor het ongemak!