Haal het maximale uit Unified Communications binnen je IT-werkplek

Maar wat is Unified Communication nu eigenlijk? Met Unified Communications regel je onder meer je volledige ingaande en uitgaande overleg- en communicatieverkeer. Inclusief uitgebreide mogelijkheden op het gebied van mobiele communicatie en bereikbaarheid. En dat allemaal in één slimme IT-omgeving. Je kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld bellen, chatten, e-mailen, bestanden delen, video-vergaderen of deelnemen aan online congressen. Microsoft Teams is hiervoor de meest bekende, meest complete én meest vertrouwde cloud-oplossing. Denk bij de overstap óók aan de onderstaande mogelijkheden om medewerkers echt optimale efficiency, gemak en de beste servicebeleving te bieden.
Je eigen professionele cloud contact center met Unified Communications
Werken en communiceren in de cloud. Dat kan met Unified Communications. De enorme hoeveelheid mogelijkheden die Microsoft Teams biedt, kun je met Anywhere365 nog verder uitbreiden. Met een naadloos aansluitend cloud contact center, volledig geïntegreerd in je Microsoft Teams-omgeving en naadloos aansluitend op je klantbeheer- en servicesystemen. Daarmee beschikken je medewerkers automatisch in hun scherm direct over alle benodigde klantgegevens, contacthistories, gemaakte afspraken etc. bij binnenkomst van een gesprek. Ze zijn direct volledig geïnformeerd en in staat snel en accuraat te reageren, door te schakelen naar de juiste personen of teams. Verkeerd doorverbinden, onnodige dialogen, misverstanden, onduidelijkheden en wachttijden zijn verleden tijd. Met Anywere 65 beschik je over het meest professionele cloud contact center dat je maar kunt wensen. Met optimaal efficiënte contactmomenten en de beste service aan je klanten.
Optimaal toegeruste receptionistes en medewerkers
Op het gebied van Unified Communications zijn de mogelijkheden eindeloos. Zo wil je natuurlijk dat ook receptionistes en telefonistes optimaal hun werk kunnen doen. Anywhere365 biedt de mogelijkheid om te integreren in Microsoft Teams. Denk aan een ultramoderne bedieningsconsole om meerdere binnenkomende gesprekken tegelijk te behandelen en ook optimaal met collega’s binnen en buiten je bedrijfslocatie contacten te leggen, door te verbinden etc. Maar ook aan de WorkplaceBuddy chatbot van Esprit ICT. Het draagt bovendien bij aan een optimale servicebeleving voor je klanten.
Headsets voor elk type gebruiker
Een essentiële stap in de optimalisering van Unified Communications zijn (draadloze) handsfree headsets voor je medewerkers. Eventueel met noise canceling, om achtergrondgeluiden te dempen. Headsets kunnen ook je overige medewerkers van extra gemak voorzien. Want ze hebben tijdens een gesprek de handen vrij om andere apparaten, zoals computer of laptop te bedienen en zijn vrij om zich door hun werkruimte te bewegen. Naast de bekende kantoorheadsets zijn er onder meer speciale headsets voor de echt mobiele medewerker, die een groot deel van zijn tijd onderweg of op locaties elders werkt.
Vergaderruimtes inclusief videoconferencing
Inmiddels zijn we gewend geraakt aan de situatie waarin een deel van de medewerkers thuis werkt en een deel op kantoor. Ook dan moet teamwork, op afstand, ongestoord door kunnen gaan. Verken daarom ook de mogelijkheden van een of meerdere vergaderruimtes met gebruiksvriendelijke videoconference-mogelijkheden.
Er kan steeds meer dankzij Unified Communications
Bellen, chatten, e-mailen, bestanden delen, video-vergaderen of deelnemen aan online congressen. Slim samenwerken, documenten delen en er tegelijkertijd in werken. WhatsApp integreren in Microsoft Teams. Medewerkers die overal en altijd op al hun apparaten bereikbaar zijn op één nummer. Je kunt het zo gek niet bedenken of het kan met Microsoft Teams en slimme toevoegingen als Anywhere365 en WorkplaceBuddy. Bovendien wordt dit populaire platform voortdurend doorontwikkeld en zijn er steeds meer partners die met hun tools aansluiten. De mogelijkheden groeien dus door. Voor welke voordelen van Unified Communications kies jij?
Meer weten?
Wil je meer weten over de mogelijkheden van unified communications voor jouw organisatie? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan of bel naar 088 44 60 000 en we helpen je graag verder.
Gerelateerde updates en relevante ICT-inzichten
Start vandaag nog!
Ontdek de veelzijdige mogelijkheden van onze uitgebreide reeks ICT-oplossingen die speciaal zijn ontworpen om jouw bedrijf te transformeren. Benieuwd hoe Esprit ICT jouw bedrijf kan helpen? Vraag nu een vrijblijvend adviesgesprek aan of bel naar 088 44 60 000 en blijf de concurrentie een stap voor.