ICT Servicedesk
Kennis delen op de ICT Servicedesk. Dat is Esprit ICT.
Als Support Engineer ben je communicatief vaardig en servicegericht. Door de grote diversiteit aan vraagstukken van de klant leer je in deze functie elke dag bij. Daardoor groeit jouw deskundigheid en verbeter je continu je communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid!
Als Support Engineer ben je communicatief vaardig en servicegericht. Door de grote diversiteit aan vraagstukken van de klant leer je in deze functie elke dag bij. Daardoor groeit jouw deskundigheid en verbeter je continu je communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid!
Hoe ziet een baan bij de ICT Servicedesk eruit?
De ambitie van onze ICT Servicedesk is om klanten het vertrouwen geven dat hun ICT in goede handen is. Dat doen we met een club van professionals, altijd gebrand om de allerbeste technische first time fix vinden. Dit kan alleen als je de ruimte krijgt om samen te werken en van elkaar te leren. En door knowhow op ieder vlak met elkaar te delen; advies, integratie en beheer. Dat is hoe we werken bij Esprit ICT.
Ga jij dagelijkse routines liever uit de weg? Zoek je een zelfstandige en afwisselende baan, waarin elke dag anders is? Sta je graag in contact met de klant, werk je samen met collega’s en haal je het beste uit jezelf en anderen? Dan ben je van harte welkom bij onze ICT Servicedesk!
Ons gezamenlijke doel is om organisaties met ons portfolio aan producten en diensten efficiënt te laten samenwerken zodat ze optimaal kunnen presteren. Belangrijk onderdeel daarvan is dat we klanten op excellente wijze ondersteunen en daarmee een uitstekende klantbeoordeling behalen. Daarnaast groeien we als team door kennis te delen en een ieder naar een multiskilled niveau te brengen.
Je begint als 1e lijn medewerker, maar krijgt de mogelijkheid om door te groeien naar een 2e of 3e lijn engineer. Daarnaast zijn er volop technische, organisatorische en klantgerichte functies. Het komt dan ook geregeld voor dat bijvoorbeeld een medewerker in een technische functie vanuit de servicedesk naar beheer en opvolgend naar een consultancy- of projectmanagementfunctie doorgroeit.
Nauwe samenwerking
“De combinatie van een nauwe samenwerking binnen het team, met andere afdelingen en doorgroeimogelijkheden maakt het erg interessant om te werken bij Esprit ICT.”
Consultant Modern Workplace
Corporate Recruiter
Onsite Support
Teammanager IT Delivery
Support Engineer
Medewerker Servicedesk
Consultant Mobile Device Management
Leer je collega’s kennen met onze carrièreverhalen.
Sluit je aan bij de meest inspirerende speler in digitale technologie.
Ga jij dagelijkse routines liever uit de weg? Zoek je een zelfstandige en afwisselende baan, waarin elke dag anders is? Sta je graag in contact met de klant, werk je samen met collega’s en haal je het beste uit jezelf en anderen? Dan ben je van harte welkom bij onze ICT Servicedesk!